GAYRİSIHHİ MÜSESELER İÇİN
NOT: Başvuru işlemlerine başlanmadan önce imar müdürlüğünden sorgulama yapılması uygun olur. (Ada parsel no ile ruhsat alınacak yerin uygunluğuna bakılır.)
(YUKARIDAKİ UYARI; İŞYERİ RUHSATI ALAMAYACAĞINIZ BİR YERE MASRAF YAPMAMANIZ İÇİN YAPILMIŞTIR.)
1.) İmar görüşü Belediyemiz imar müdürlüğü 2.katta olup tapu fotokopisi ile müracat edilecektir .
2.) Motor gücü beyanı İşyerinde kullanılan makina ve tesisatın teknik adı ve motor güçleri kw yada BG olarak belirtilir . Teknik bir kişi tarafından imza\kaşe edilir, gerekli ise Kapasite Raporu istenir .
3.) 6 k.g’lik yangın söndürme tüpü faturası (3.sınıf G.S.M’lerden )
2.Sınıf G.S.M’lerden İtfaiye raporu istenir, gerekli durumlarda 3. Sınıf G.S.M’. lerden de istenebilir.
4.) BASKİ’den deşarj kalite kontrol raporu halı yıkama ve oto yıkama gibi atık suyu fazla olan ve kirlilik yükü olan iş yerlerinden istenir .
5.) Kira kontratı
6.) Nüfüs cüzdan fotokopisi (şahıs için)
7.) Tüm şirket evrakları
8.) Tapu fotokopisi
9.) Vergi levha fotokopisi
10.) İhtiyaç halinde kat maliklerinden muvafakatname istenir.
11.) Üretim teknolojisi gereği herhangibir katı – sıvı – gaz atığı bulunan işletmelerden Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü’nün görüşü istenir .
12.) Ustalık belgesi
13.) Üretim teknolojisinin gerektirdiği durumlarda;
NOT: 1.) Müracatlarda ruhsat sahibinin şahsen veya iş takip edenin vekaleti ile birlikte gelmesi rica olunur.
2.) Devir işlemlerinde, noter devir sözleşmesi ve ruhsatın aslı ile birlikte gelinir.
3.) işyeri bir ay içersinde kontrol edilerek ruhsat verilip verilmemesine karar verilecektir.
YASAL UYARI : TC kimlik numarası ile yapılan başvurularda gerçeğe aykırı beyanda bulunulması halinde beyan sahipleri hakkında ilgili mevzuat hükümleri ve Türk Ceza Kanununa göre işlem yapılır.
BİLGİ İÇİN : 0 (266) 241 00 10 / 3202
İşyerinizi Kiralamadan önce kiralamayı düşündüğünüz yerin, yapacağınız faaliyete uygun bir işyeri olup olmadığını belediyeden öğrenmeden kiralama yapmayınız!
(YUKARIDAKİ UYARI; İŞYERİ RUHSATI ALAMAYACAĞINIZ BİR YERE MASRAF YAPMAMANIZ İÇİN YAPILMIŞTIR.)
SIHHİ İŞYERLERİ
FAALİYETLER
A-) Çay Ocağı, Okul Kantini, Aperatif Yiyecek Satışı, Kafeterya, Izgara Salonu, Kasap Faaliyetleri İçin İstenilen Evraklar
B-) Büfe, Market, Şarküteri Faaliyetleri İçin İstenilen Evraklar
C-) Lokanta, Yiyecek Ağırlıklı Kafeterya
NOT:
1- Baca gerektiren faaliyetlerde, bina dışından baca kullanılacaksa kat maliklerinin beşte dördünün izni alınması gerekmektedir.
2- Ortak kullanım alanlarının kapatılarak dükkanın kullanım alanına dahil edilmesi ile ilgili Belediyemiz İmar ve Şehircilik Müdürlüğü’nden BAHÇE KAPAMA PROJESİ onayı’nın alınması gerekmektedir.
3-) Perakende alkollü içki satış belgesi ve nargile sunum uygunluk belgesi alabilmek için TAPDK tarafından istenilen mesafe ölçüm yazısı, talep dilekçesine istinaden değerlendirilmektedir.
4-) Tüzel kişiler yukarıda belirtilen evraklara ek olarak;
BİLGİ İÇİN : 0 (266) 241 00 10 / 2016 – 2017
İşyerinizi Kiralamadan önce kiralamayı düşündüğünüz yerin, yapacağınız faaliyete uygun bir işyeri olup olmadığını belediyeden öğrenmeden kiralama yapmayınız!
(YUKARIDAKİ UYARI; İŞYERİ RUHSATI ALAMAYACAĞINIZ BİR YERE MASRAF YAPMAMANIZ İÇİN YAPILMIŞTIR.)
UMUMA AÇIK İSTİRAHAT VE EĞLENCE YERLERİ
A-) Kahvehane, İnternet Salonu, Oyun Yeri İçin İstenilen Evraklar
NOT:
1-) Tüzel kişiler umuma açık istirahat ve eğlence yerleri açtıklarında belediyemizden Mesul Müdür belgesi almak zorundadırlar. Bunun için NOTER ONAYLI MESUL MÜDÜR SÖZLEŞMESİ DÜZENLENMİŞ Olmalıdır.
2-) Tüzel kişiler yukarıda belirtilen evraklara ek olarak;
BİLGİ İÇİN : 0 (266) 241 00 10 / 2016 – 2017