MUTLU İNSANLAR ŞEHRİ ALTIEYLÜL BELEDİYESİ

ALBİM'de güler yüzlü hizmet

Altıeylül Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü’nün kurduğu ALBİM bünyesindeki ‘Karşılama Servisi’ hizmet vermeye başladı. Altıeylül Belediyesi İletişim ve İşlem Merkezi’ne gelen vatandaşlar güler yüzle karşılanarak, işlemlerini en hızlı şekilde gerçekleştiriyorlar. Akıllı belediyeciliğin bir adımı da olan ALBİM’de vatandaş odaklı hizmet anlayışı dikkat çekiyor. Karşılama servisi personeli ayrıca ALBİM’e gelen yaşlı ve engelli vatandaşların işlemlerini kendileri yorulmadan anında yerine getiriyor.

Altıeylül Belediye Başkanı Zekai Kafaoğlu ALBİM’in vatandaşların belediye ve belediye hizmetlerine sorunsuz, zahmetsiz ve kolay bir biçimde ulaşabilmelerine ve ilgili işlemlerini gerçekleştirmelerine olanak sağlayan, bütünleştirme, yönetim, sosyal sorumluluk ve yönetim bilgi sistemi teknolojileri temelleri üzerine kurulmuş olan bir hizmet birimi olduğunu söyledi.

“KISA ZAMANDA MOBİL ARAÇLAR DA HİZMETE GİRECEK”

Kafaoğlu “ALBİM vatandaşa, belediyemize farklı kanallardan erişim ortamı sunarken, yöneticilere gerçek zamanlı, daha iyi karar alma imkânı ile buna bağlı daha etkin ve daha verimli hizmetler verme olanağı sağlamaktadır. ALBİM belediyemizin, ihtiyaçlarına yönelik tüm bilgi teknolojileri uygulamalarını konsolide eden süreç ve servis odaklı entegrasyon altyapısı sağlayan kurumsal bir kimliğe kavuşmuş olan Altıeylül Belediyesi veri tabanı yönetim sistemi, içerik yönetim sistemi, servis odaklı kurumsal entegrasyon altyapısı, yönetim bilgi sistemi, coğrafi bilgi sistemi, mobil belediyecilik gibi uygulamaları ve uygulamaları konsolide eden; donanım altyapısının, sunucuların, depolama ünitelerinin, güvenilir ve ölçeklenebilir yazılım bileşenlerinin yer aldığı kapsamlı bir akıllı belediyecilik uygulamamızın bir parçasıdır. ALBİM vatandaş odaklı ve vatandaş memnuniyetini amaçlayarak gece-gündüz haftanın 7 günü 24 saat kesintisiz hizmet veriyor. Çok yakın bir tarihte mobil araçları ile vatandaşın ayağına da hizmet gidecek” diye konuştu